المسائل ما وقع خطور العین فی الرساله

مسئله: حکم دوستی با دختر همسایه چیست؟؟؟ 

فتوا: در رسالات و حکایات آمده است که مستحب است از این عمل اجتناب کنید که در صورت بروز آن سه حالت واقع خواهد شد: 

اول آنکه شما تا آخر عمر در رکاب رفاقت و خدمت دختر همسایه مانده لحطاتتان را با وی تقسیم کرده رستگار شوید. 

دوم آنکه قطع رابطه کرده قید رفاقت را بزنید و همزمان قید داشتن آرامش هنگام مکان شدن خانه را بزنید معهذا دخول به مکان همانا و تماس دختر همسایه با پلیس ۱۱۰ همان. 

سوم آنکه مشقت هجرت به جان خریده و پس از قطع رابطه کوله بار بر دوش گرفته از آن محله کوچ کنید.  

تجربه نشان داده تخطی از این فتوا موجب هفتاد بلا خواهد شد. 

 

کف نوشت۱:زنده ایم و سرمان به شدت شلوغ است لطفا نگرانمان نباشید.  

 

کف نوشت ۲: جدیدا دقت کردم با هر کسی رفاقت میکنم بختش باز میشه راه به راه رنگ و وارنگ خواستگار براش میاد. تو فکرشم یه موسسه خواستگار یابی تضمینی بزنم. 

نظرات 7 + ارسال نظر
مژگان دوشنبه 23 شهریور 1388 ساعت 09:16 ق.ظ http://mojy25.persianblog.ir

چه عجب پسر... کجایی تو.. دیگه داشتیم نگران می شدیم که نکنه اجانب تو رو هم بردن و الان باید بریم قطعه 302 برات فاتحه بخونیم....
امیدوارم خوش و سلامت باشی

... شنبه 2 آبان 1388 ساعت 12:07 ق.ظ

دلت تنگ نشده هنوز برا اینجا؟بیای چیزی بنویسی خوشحال میشم.شادو سالم باشی هر جا هستی.

چرا خیلی. نوشتنم نمیومد.

نگار سه‌شنبه 1 دی 1388 ساعت 05:26 ب.ظ

سمیر کجایی؟

همین لا لوها دارم میلولم. هنوز هیچ کرمی قلقلکم نداده و نشده ام شادروان.

پرنسس دوشنبه 7 دی 1388 ساعت 04:15 ق.ظ

سمیر یه خبری از خودت بهم بده. نگرانتم. من ایران نیستم دیگه. شمارتو هم ندارم. یه خبری از خودت بهم بده حتما

خبر.
ای جانم آخه عزیز دل همه خبرا دست شماس که. یه چیزایی تو بلاگت خوندم. امیدوارم ناراحتیا از بین بره. یادت نره اون روز چی بهت گفتم در مورد قیمت مروارید :))

مادرخانومی سه‌شنبه 13 بهمن 1388 ساعت 12:11 ب.ظ http://na1360.persianblog.ir

سمیر... فکر می کردم بلا ملایی سرت اومده.. اما نظرت رو تو وبلاگ یک زن دیدم.. فهمیدم زنده ای...
چرا نمی نویسی...
ای بابا...

بلا کجا بود قربون شکل ماهت. یه کم درگیر درگیریات درگیر کننده زندگی بودم که خدائیشم بد دیرگیری ایه.

ناز یکشنبه 16 اسفند 1388 ساعت 04:05 ق.ظ

چه عجب یه وبلاگ هم دیدیم که توسط یه موجود گوگول طلا نوشته میشه خیلی بهم حال دادی اگه هنوز زنده ای جواب بده شاید یک اتفاقاتی افتاد !!!!!!!!!!!!!!!!!!! یعنی شاید هم پایت شدم ! حتما جواب بده

این گوگول که میگی دقیقا کجا میشه؟؟؟
هر گونه دادن اعم از حال و یا حالا هر چی رو شدیدا تکذیب میکنم.
اتفاق کلا یه جورایی داره خاطره میشه.

سمیر چهارشنبه 8 اردیبهشت 1389 ساعت 04:18 ب.ظ http://www.paniz123.blogfa.com

وااااااااااااااااای پسر نمیدونی چنوخ بود دنبال وبت میگشتم !!!
چون سیستمم پاک شده بود همه ی آدرسام پاک شده بود!!
الان از وبگذر اینجارو پیدا کردم !
((:

وااااااااااااای دختر همچین چیز خاصی رو هم از دست نداده بودی. به هر حال کلی آدم ذوقش میاد که یکی از پیدا کردنش خوشحال بشه :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد